سایت تفریحی | مدل لباس | مدل مو | عکس | اس ام اس | جوک

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی بادمجان خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه کوکوی بادنجان

با آموزش طرز تهیه کوکو بادمجان از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه این کوکوی خوشمزه ابتدا سیر و پیاز را با رنده ریز رنده می کنیم ، با دست به خوبی سیر و پیاز رنده شده را فشار ممی دهیم و آبشان را کامل می گیریم.

بادمجان ها را می توانیم به دو صورت استفاده کنیم ، می توانیم بادمجان ها را آبپز کنیم یا در صورت تمایل می توانید آنها را روی گاز کباب کنید. حالا با میکسر یا گوشکوب برقی بادمجان ها را به همراه سیر و پیاز خوب له می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

در اینجا نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه را به مایه کوکو اضافه می کنیم و تخم مرغ ها را یک به یک به مایه کوکو اضافه می کنیم و مواد را هم می زنیم تا مایه کوکو کاملا یکدست و صاف شوند. حالا نوبت آماده کردن کوکو و سرخ کردن آن است.

ادامه مطلب را از لینک زیر بخوانید

http://namakstan.net/coco-grilled-eggplant.html

[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 مهر 1396 ] [ 16:57 ] [ صادق ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]